„Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS™ metodiką“ programa ir jos lektoriai
2017 metų gegužės mėnesį keliones į mokyklas pradėjo Lietuvos socialinio emocinio ugdymo asociacijos ir VšĮ Pozityvaus ugdymo instituto įgyvendinamos „Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS™ metodiką“ programos lektoriai, kurie pradėjo vesti mokymus mokytojams “Emocinio intelekto lavinimas mokykloje, naudojant Limbinio mokymo(si)™ metodiką”. Šių mokymų tikslas - padėti pedagogams nuodugniai suprasti emocinį intelektą ir taikyti jį sau bei visose gyvenimo srityse, naudojant konkrečias priemones. Kaip jiems sekėsi ir norėtume jus supažindinti.
Pirmoji lektorių pora – VšĮ Pozityvaus ugdymo instituto darbuotojos Laura Danylienė ir Žaneta Simonaitienė. Jos praktiką pradėjo Vilniaus Simono Konarskio mokykloje: ,,Į pirmus mokymus ėjom nedrąsiai – neramino tai, kad einam savarankiškai ir šalia nebus mūsų draugiškosios lektorių grupės ir programos vadovių. Pirmas įspūdis mus nudžiugino – pirmas mokykloje sutiktas mokyklos direktorius Valerijus, draugiškos pavaduotojos Olga ir Krystyna ir fantastiškai gera susirinkusių mokytojų nuotaika prasidėjus remontui mokykloje. O su kitais susitikimais šis įspūdis tik stiprėjo – tai puikus ir nuoširdus mokytojų kolektyvas. Jau įvyko du susitikimai ir su dideliu nekantrumu laukiame trečiojo. Šios mokyklos mokytojų geri atsiliepimai ir nuoširdi padėka mus dar labiau įkvėpė ir motyvavo vesti tokius mokymus mokyklose – tokie mokymai tikrai reikalingi.“.
Mokytojų atsiliepimai: ,,Galvojome, o kada pradės kalbėti apie mokinius? Juk visi mokymai yra apie tai, kaip dirbti su mokiniais ir nei vieno, kaip išgyventi pačiam mokytojui. Mes juk visą šitą žinome ir dirbame, tik reikėjo visiems kartu susėdus viską išgryninti ir pasikartoti. Tai ir yra tos vertybės, kuriomis mes ir vadovaujamės. Ačiū kad padėjote daugiau sužinoti apie savo kolegas – vis nebūdavo laiko susėsti visiems ir draugiškai pasikalbėti. Emocinio intelekto klausimyno rezultatai labai nustebino – save įsivaizdavau kitokią. Vasaros atostogų metu bus apie ką pagalvoti... ''.