Skaityti naujieną

„Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS™ metodiką“ programa ir jos lektoriai

2017 metų gegužės mėnesį keliones į mokyklas pradėjo Lietuvos socialinio emocinio ugdymo asociacijos ir VšĮ Pozityvaus ugdymo instituto įgyvendinamos „Emocinio intelekto lavinimas mokyklose: lektorių mokymai taikant LPS™ metodiką“ programos lektoriai, kurie pradėjo vesti mokymus mokytojams “Emocinio intelekto lavinimas mokykloje, naudojant Limbinio mokymo(si)™ metodiką”. Šių mokymų tikslas - padėti pedagogams nuodugniai suprasti emocinį intelektą ir taikyti jį sau bei visose gyvenimo srityse, naudojant konkrečias priemones. Kaip jiems sekėsi ir norėtume jus supažindinti.

Pirmoji lektorių pora – VšĮ Pozityvaus ugdymo instituto darbuotojos Laura Danylienė ir Žaneta Simonaitienė. Jos praktiką pradėjo Vilniaus Simono Konarskio mokykloje: ,,Į pirmus mokymus ėjom nedrąsiai – neramino tai, kad einam savarankiškai ir šalia nebus mūsų draugiškosios lektorių grupės ir programos vadovių. Pirmas įspūdis mus nudžiugino – pirmas mokykloje sutiktas mokyklos direktorius Valerijus, draugiškos pavaduotojos Olga ir Krystyna ir fantastiškai gera susirinkusių mokytojų nuotaika prasidėjus remontui mokykloje. O su kitais susitikimais šis įspūdis tik stiprėjo – tai puikus ir nuoširdus mokytojų kolektyvas. Jau įvyko du susitikimai ir su dideliu nekantrumu laukiame trečiojo. Šios mokyklos mokytojų geri atsiliepimai ir nuoširdi padėka mus dar labiau įkvėpė ir motyvavo vesti tokius mokymus mokyklose – tokie mokymai tikrai reikalingi.“.

Mokytojų atsiliepimai: ,,Galvojome, o kada pradės kalbėti apie mokinius? Juk visi mokymai yra apie tai, kaip dirbti su mokiniais ir nei vieno, kaip išgyventi pačiam mokytojui. Mes juk visą šitą žinome ir dirbame, tik reikėjo visiems kartu susėdus viską išgryninti ir pasikartoti. Tai ir yra tos vertybės, kuriomis mes ir vadovaujamės. Ačiū kad padėjote daugiau sužinoti apie savo kolegas – vis nebūdavo laiko susėsti visiems ir draugiškai pasikalbėti. Emocinio intelekto klausimyno rezultatai labai nustebino – save įsivaizdavau kitokią. Vasaros atostogų metu bus apie ką pagalvoti... ''.


Atsiliepimai

Jurgita Kupriūnienė, Utenos kolegijos, Socialinės gerovės katedros lektorė atsiliepimas

Jurgita Kupriūnienė, Utenos kolegijos, Socialinės gerovės katedros lektorė

Ši programa man asmeniškai buvo tarsi galimybė savo gyvenimo filmą pamatyti iš visiškai kitų perspektyvų. Įvairių psichologijos dalykų mokiausi triju... [skaityti daugiau]

Vidas Krištaponis, Ukmergės Senamiesčio pagrindinės mokyklos pavaduotojas atsiliepimas

Vidas Krištaponis, Ukmergės Senamiesčio pagrindinės mokyklos pavaduotojas

Emocinis intelektas nėra nulemtas genų, tai ir pastebiu: pradedu geriau pažinti save, gebu labiau valdyti savo emocijas, jų neužgniaužiant ir neišsilieja... [skaityti daugiau]

Kristina Gadliauskienė, Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" direktorės pavaduotoja ugdymui atsiliepimas

Kristina Gadliauskienė, Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" direktorės pavaduotoja ugdymui

Dalyvavimas projekte „Emocinio intelekto lavinimas Lietuvos mokyklose“ ir asmeniškai, ir profesiškai sustiprino mane. Supratau pagrindinę sėkmingos būt... [skaityti daugiau]

Rita Dainelienė, Slavikų pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui atsiliepimas

Rita Dainelienė, Slavikų pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui

Mokymų dėka išmokau dar labiau džiaugtis kiekviena gyvenimo akimirka, mylėti ir su šalia esančiais artimais žmonėmis palaikyti nuoširdžius, šiltus t... [skaityti daugiau]

Jūratė Arštikaitienė, Šakių vaikų dienos centro vadovė atsiliepimas

Jūratė Arštikaitienė, Šakių vaikų dienos centro vadovė

Mokymai paskatino labiau domėtis kas aš esu? Kitaip pradėjau žiūrėti į santykius su kitais ir į santykį pačiai su savimi. Išjudino daugelį nuostatų... [skaityti daugiau]

Giedrė Volungevičienė, Daugų V.Mirono gimnazijos pavaduotoja atsiliepimas

Giedrė Volungevičienė, Daugų V.Mirono gimnazijos pavaduotoja

Projektas „Emocinis intelektas švietimo sistemoje“ į mūsų gimnazijos kasdienybę įnešė teigiamų pokyčių. Mokymuose pedagogai gavo ne tik teorinių... [skaityti daugiau]