Emocinio intelekto mokymus pradėjo Kauno lopšelis-darželis "Vyturėlis"
Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" pedagogų komanda prisijungė prie
nacionaliniu mastu įgyvendinamo projekto "Emocinio intelekto lavinimas
Lietuvos ugdymo įstaigose". Birželio 2 d. įvyko pirmasis programos modulis
"Emocinis intelektas - santykio su savimi ir kitais pagrindas". Mokymus
vedė projekto vadovė, socialogė, LPI sertifikuota lektorė Irma
Liubertienė.
Emocinio intelekto ugdymo mokymai padės atstatyti pažeistą pedagogo
savivertę ir savigarbą, leis plėtoti auklėtojų ir vaikų socialinius bei
emocinius įgūdžius, stiprins emocinę sveikatą, vaikų teigiamą elgesį ir
teiks gerovę visiems, kurie mokosi ir dirba ugdymo įstaigoje.
Kol kas tai vienintelė prevencinė programa Lietuvoje, orientuota ne tik į
mokinį, bet, visų pirma, į mokytoją, į jo kompetencijų ugdymą bei
psichologinės sveikatos gerinimą.
Pagrindiniai šių mokymų uždaviniai:
Skatinti bei mokyti pažinti save ir kitus asmenis.
Formuoti teigiamą bei pagarbų požiūrį į save ir kitus.
Padėti dalyviams išmokti valdyti neigiamas emocijas, konfliktus.
Pristatyti efektyvios komandos formavimo ir veikimo principus.
Išanalizuoti įtakingiausius motyvacinius veiksnius.
Pristatyti strateginį problemų sprendimo modelį ir išmokyti juo naudotis.
Emocinio intelekto mokymų programa į Lietuvą atkeliavo tarptautinės
kompanijos „BCS International Limited“ (daugiau nei 10 metų vystanti
įvairias socialines programas, emocinio intelekto teorijos pradininkai,
pirmieji suvedę EI ir asmens ugdymą, užpatentavę Limbic (emocinio)
mokymosi sistemą, už kurią 2010 metais gavo Didžiosios Britanijos
Vyriausybės apdovanojimą), visuomeninės organizacijos „Gelbėkit vaikus“
ir Vilniaus privačios gimnazijos iniciatyva. Projekto partneriais tapo
Raseinių pedagoginė psichologinė tarnyba, stebinti programos efektyvumą ir
adaptuojanti metodikas bei leidykla "Šviesa", ieškanti galimybių teikti EI
įrankius edukologams ir vaikams.
Jurgita Kupriūnienė, Utenos kolegijos, Socialinės gerovės katedros lektorė
Ši programa man asmeniškai buvo tarsi galimybė savo gyvenimo filmą pamatyti iš visiškai kitų perspektyvų. Įvairių psichologijos dalykų mokiausi triju... [skaityti daugiau]
Vidas Krištaponis, Ukmergės Senamiesčio pagrindinės mokyklos pavaduotojas
Emocinis intelektas nėra nulemtas genų, tai ir pastebiu: pradedu geriau pažinti save, gebu labiau valdyti savo emocijas, jų neužgniaužiant ir neišsilieja... [skaityti daugiau]
Kristina Gadliauskienė, Kauno lopšelio-darželio "Vyturėlis" direktorės pavaduotoja ugdymui
Dalyvavimas projekte „Emocinio intelekto lavinimas Lietuvos mokyklose“ ir asmeniškai, ir profesiškai sustiprino mane. Supratau pagrindinę sėkmingos būt... [skaityti daugiau]
Rita Dainelienė, Slavikų pagrindinės mokyklos pavaduotoja ugdymui
Mokymų dėka išmokau dar labiau džiaugtis kiekviena gyvenimo akimirka, mylėti ir su šalia esančiais artimais žmonėmis palaikyti nuoširdžius, šiltus t... [skaityti daugiau]
Jūratė Arštikaitienė, Šakių vaikų dienos centro vadovė
Mokymai paskatino labiau domėtis kas aš esu? Kitaip pradėjau žiūrėti į santykius su kitais ir į santykį pačiai su savimi. Išjudino daugelį nuostatų... [skaityti daugiau]
Giedrė Volungevičienė, Daugų V.Mirono gimnazijos pavaduotoja
Projektas „Emocinis intelektas švietimo sistemoje“ į mūsų gimnazijos kasdienybę įnešė teigiamų pokyčių. Mokymuose pedagogai gavo ne tik teorinių... [skaityti daugiau]